Thursday, December 13, 2007

Terima Kasih Baba

Terima kasih Ba, atas segala tunjuk ajar kau.
Segala kata kau aku semat dalam jiwa sebagai bekalan hidup.

Dengan izin Tuhan yang maha kuasa, akan aku ambil alih tugas kau dengan sebaik mungkin.
Aku akan sentiasa doakan ketenangan kau disana, seperti yang kau mahu sejak aku di lahirkan.
Terima kasih Baba.

"aku ada karena kau pun ada
dengan cintakau buat diriku hidup selamanya

andai ku bisa akan ku balas
semua yg pernah engkau berikan
terima kasih dariku atas ketulusanmu menyayangi diriku"

*Sedekahkan Al-Fatihah buat ayahandaku, Jaafar bin Abdul Ghani yang telah kembali kepadaNya pada 27 November 2007. Aku doakan rohnya tenang di sana. Aminnn.

1 comment:

taugehkecut said...

Al Fatihah Semoga rohnya dicucuri rahmat. Jagalah amanah ayah ko baik2