Monday, May 5, 2008

Serik Main Bowling

Minggu lepas main bowling denagan Matshah aka Josh and the gang. Aku tak berapa minat sebenarnya main bowling. Aku lebih meminati persaingan vocal secara sihat. Hahah..

Baru lah aku sedar yang sebenarnya aku dah tak boleh main bowling disebabkan ibu jari yang cacat, atau bahasa mudahnya OKU.

Sakit yang teramat sangat ibu jari kanan kalau main bowling. Ine semua akibat eksiden ketika menyertai Cub Prix satu ketika dulu. (Tipu)

Yang sebenarnya disebabkan seorang pakcik yang memberhentikan motorkeretanya (ayat report polis) di tengah jalan.
Aku pun keceper la langgar Motorkereta beliau. Tarak kesian punya!!

Berikut disenaraikan perkara-perkara yang aku ngak bisa lakukan disebabkan ke-OKU-an aku :

1.Buka botol chemical yang ketat-ketat
2.Main bowling
3.Belanja rakan-rakan tengok wayang.

Sekian.

3 comments:

juriah said...

aku x setuju sebab2 ke-3 ko tuh..
xde kena mgena dgn sjarah OKU ko pun. bantah sama sekali

Fariezul Jaafar said...

aku rasa sakit tangan bila nak keluarkan walet. sekian.

juriah said...

sebenarnya jari ko nape arr?? kalo ko ada kad OKU lg mudah..1/2 price..lg mudah utk belanja kwn2