Wednesday, September 5, 2007

Post Tentang Babi Lagi. Babi Betul!

Apabila masyarakat babi ingin memusnahkan penduduk Melaka, mereka sepakat (sepakat yang tidak membawa berkat untuk penduduk Melaka). Mereka bersatu hati, berganding bahu, bekerjasama, tanpa mengenal ideologi politik, mencemarkan sungai di Alor Gajah. Mereka berpegang teguh pada motto "Satu Warisan, Satu Matlamat", walaupun berwarisan masyarakat babi itu tidak merdeka, dikurung oleh pembela dan pembela mereka. Babi betul!

Tapi, apabila penduduk Melaka dalam misi memusnahkan masyarakat babi, sebaliknya berlaku. Tidak satu matlamat, walaupun 50 tahun merdeka.

Pening masyarakat babi melihat tingkahlaku manusia yang tidak bertamadun (tidak bertamadun dalam dunia babi..)

Rujukan : MURID PERISAI PERTAHAN BABI
"Antara agensi terbabit dengan operasi bersepadu itu ialah polis, Rela, Imigresen, Jabatan Veterinar, Tenaga Nasional Berhad (TNB), Jabatan Alam Sekitar, Majlis Perbandaran Alor Gajah (MPAG), Jabatan Kerja Raya (JKR) dan Jabatan Hal Ehwal Orang Asli Melaka/Negeri Sembilan.
Difahamkan lebih 2,000 anggota terbabit dalam operasi bersepadu sejak jam 2 pagi semalam dan jumlah ini tidak termasuk anggota polis dan Rela."

2 comments:

taugehkecut said...

isk2...lagi byk aku baca blog ko ...lagi aku konpius...pengetahuan ko updated..tp nape erk..asik2 cite pasal babi...dh xde topic yg bleh dibicarakn selain cite babi2an...

Fariezul Jaafar said...

babi pun babi lah.. janji rock.
babi betul!