Tuesday, September 18, 2007

Siakap 3 Rasa

Malam 1 Ramadhan haritu, pergi makan ikan siakap masak 3 rasa kat Semeling, Sungai Petani. Saing dengan Putra Azzahir Ajwad Bin Saadon. (Tak salah aku, itula nama penuh beliau)

Bagi yang taktau., ade satu restoran ikan bakar kat Semeling ni. Tepi paya bakau, tepi laut, pemandangan cantekkkk woooo!! (ntah cantek ke idak, aku pun tatau, sebab selalu gi waktu malam je. Andaikanjelah cantekkk)

Waktu sampai, nak cari meja paling tepi, konon boleh menonton riak-riak ombak sambil melayan angin yang sepoi-sepoi bahasa. Tapi takde, semua meja tepi dan diambil orang. Siap ada yang reserved lagi.

Itu bagi aku dan Putra Azzahir Ajwad Bin Saadon. Bagi orang yang suka mengforward sms, mereka mengforward sms amaran menjauhi laut – Tsuamawi, eh, Tsunami.

Bila dapat sms itu dari Saipul, memang 3 rasa je ikan siakap tu. 1.rasa nak balik cepat, 2. rasa tanak makan dah, 3.rasa rugi kalau ikutkanrasa no.2 tadi. Mahal ikan tu! 28 ringgit.

Aku dan berfantasi macam-macam. Aku berfantasi tiang mana yang terhampir untuk dipaut. Putra Azzahir Ajwad bin Saadon berfantasi awek mana yang terhampir untuk diselamatkan. Hampeh!

4 comments:

juriah said...

huh...farizul pi mkn x ajak...dh laa pi mkn kt restoren 8 beradik...huhuhu

Fariezul Jaafar said...

ooo nama restoren tu 8 beradik ke?
ke restoren tu ade 8 tauke yg beradik-beradik. ke kau yang ader 8 adik beradik? tapi ape kena mengena kau ngan restoren tu?

juriah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Fariezul Jaafar said...

hahahah.. kena delete.