Monday, June 9, 2008

Teringat Waktu Dahulu : 30 Sen

Dulu masa sekolah rendah kat Kuala Kurau, mak aku bagi 30 sen buat beli makanan masa rehat.

Feveret aku masa rehat adalah air oren dengan bihun goreng yang dicampur dengan sedikit kuah laksa. Sedap wooo...

Kalau ade member RMT (Rancangan makanan tambahan) yang tak datang, aku dapat makan free sebab aku sapu dorang punya tiket RMT. Hahahah..

Mak aku kata dia dulu pergi sekolah dapat 2 sen je.. Yela tu, leh percaya ke mak ni? Ntah-ntah mak auta je..

Nanti kalau anak aku tak percaya aku dapat 30 sen je masa sekolah, aku lempang muka dia!
Hahahah!!

5 comments:

taugehkecut said...

uikss pesal ko nk lempang muka anak ko nnt kalo dia x caya....sah ko dh kena lempang mak ko sbb ko x caya cite mak ko dulu kn...??? hahahah

Fariezul Jaafar said...

kang ko yang kena lempang

taugehkecut said...

uiksss....balik2 aku yg kena ..huh

Fariezul Jaafar said...

bistu ni blog aku. huh

Anonymous said...

samer la weih.. aku pon 3kupang jgak. nasi lemak 2kupang, sirap sekupang.

sekolah menengah byk sikit, tp aku mkn roti jer. duit simpan beli alam perwira & dewata raya.. hehe