Wednesday, June 27, 2007

Jobstreet - Kulim Career Expo 2007

Kulim Career Expo 2007 is coming to town!
Date : 30 June (Sat) - 1 July 2007 (Sun) Time : 10am - 6pm Venue : Kulim Golf & Country Resort, Kedah Admission : FREE

Dihebahkan sekalian pelusuk nusantara terdapat lebih 2000 jawatan ditawarkan di ekspo berkenaan. Pakcik-makcik yang tengah cari keja, ataupun nak tukar keje, ataupun takde keje sangat haritu, dipersilakan ke sana. (Jobstreet patut bayar komisyen jadi promoter ni)

Kepada kau yang mengenali diriku yang hina ini, dan berhajat hati untuk menziarahi expo terbabit, bolehlah menginap di teratak burukku di kulim ni. Tak jauh dari Kulim Golf Resort berkenaan, kira-kira 10 minit andaikata kau menaiki basikal.

Oh.. Jangan bimbang, penginapan dirumahku tidaklah mahal :

1. Laki-laki : Kau belanja ku makan malam. Pengangkutan bisa disediakan. Tiada lain-lain keistimewaan.
2. Wanita (sudah berkahwin) : Aku bisa lukiskan peta ke resort berkenaan menggunakan pensel staedtler 2B gred peperiksaan (diberi percuma). Cubalah kau menginap disana.
3. Wanita (belum berkahwin) : Aku belanja kau makan malam. Pengangkutan disediakan. Room service disediakan. Lain-lain perkhidmatan bisa dirunding.
Haha...

Kata penutup penulis :
-Woi! saper nok gi tue, mari le sekali join aku. aku gi sebab ada cabutan bertuah.. Hahaha lagi..
-Fuji Elektrik baru dibuka, memerlukan banyak tenaga kerja yang bekerja
-Maklumat lanjut kau klik je : http://my.jobstreet.com/announcement/2007/k/kce.htm

2 comments:

Anonymous said...

Fariezul...lg kilang apa yg ada...cuba hg listkan..heheheh..rajin dak..takut..pi² sat gi ada skit jer...

Fariezul Jaafar said...

Huh! adeke tanya aku pulak. aku bukan ajk ekspo tuh. mesti banyak rasanya. ni jobstreet buat. tapi aku agak mesti ada : intel, celestica and geng2 kulim hitech ni mesti ada. pastu geng2 kawasan perindustrian kulim, mcm ansell, marigold, regent.. aku rasa la.. tatau betul ke dak.
Ps: kalau kilang body fashion pun join best nih...